אודות

יאיר גלאור – אסטרטגיה, מיתוג, ערכים

מה אנחנו עושים?

כולנו בני האדם, מודעים מאד  למשמעות הגנטיקה של כל  אחד ואחד מאיתנו .

גנטיקה זו היא  הקובעת בצורה מכרעת גם היבטים חיצוניים ונראות כמו גם  תכונות אופי מרכזיות ודומיננטיות  מה שמוליך למעשה את התנהלותנו במסע החיים.

ממש כפי שלאדם יש את DNA  גנטי שלו, כך גם לארגונים, חברות, ועסקים יש "DNA" שנוצר לעתים מצירוף האנשים  הערכים, החלומות, החוזקות וגם האתגרים.

 יאיר גלאור, מתוך ניסיון של עשרות שנים בעשיה בתפקידים בכירים במרכז ההסברה הממשלתי ועד ליזמות חברתית –עסקית, בראיה המשלבת  מדעי התנהגות, תקשורת, אימון, ראיה ארגונית, עשיה חברתית, פיתח את המודל לפיתוח זהות ממותגת.

למי אנו  פונים

מודל זה, מיושם  מרמת המדינה (ישראל בראשונה) עם מיזם "הלב הישראלי" ועד לעסקים, עמותות, ארגוני מדינה, בטחון, תיירות חינוך ונוער וקהילה, בהם מיושם פיתוח "מותג"   – תמונת  זהות ועתיד, שיש בה הן הפעלת דמיון, מסר עוצמתי עם משמעויות רבות, והנעה לפעולה, הפקת ערכים המהווים בסיס להנעת האדם, ויישום המותג כ"תוסף מנוע לכל רובד מהחיים של הארגון והעסק כמו גם לאנשים בצמתי חיים.

ארגון או עסק ממותג יודע להניע אנשים ועובדים להתחבר אליו, לקדם שיווקית את עצמו, להתגבר על סוגיות רבות תוך חיבור למצפן ממותג חזק.

איך אנו פועלים

כיזמות חברתית איננו מסתפקים ביצירת "מודל" אלא אנו מפתחים מיזמים המופקים מן המודל.

כך  לדוגמא אנו מלווים אנשים בגיל הפרישה למהלך "פרישה" המהווה למעשה צמיחה מחודשת בדרך שלהם, ובגיל הזהב מלווים אנשים בהפקת סיפור חיים מצולם כסרט וממנו  מפיקים מהלך אימון  למהלך חיים אופטימלי .(דוקו קואצ'ינג) .

כל ארגון, עסק, עמותה, מוסד חינוכי, תיירותי, נותן שירות מכל סוג ועד למדינות  זקוק למהלך אסטרטגי כמו זה המפיק ומעניק רוח חדשה הן כלפי פנים והן כלפי חוץ.

המהלך דורש תעוזה, מנהיגות  וראיה כוללת ונושא עמו ערך מוסף ענק.

כל מהלך, לכל ארגון, חברה או אדם, מותאם אישית ומודולרית.

אתם מוזמנים להצטרף ולצרף למסע זה כל  ארגון שפועם בו "לב" גם אם טרם הגדירו , שיש לו ייעוד , והרוצה להגיע ל"יותר" באמת.

 

מעבר למהלך עומק אנו מקיימים סדנאות קצרות מועד בתחומי ערכים, הסברה, מנהיגות ניהול, תכניות ערכיות למפגשים עם הסיפור הישראלי בדרך חוויתית, הפק כלי מיתוג כמו "מארז זהות" ממותג ודע לפיתוח טכנולוגי אסטרטגי כמו "עמודים מדברים" לקהילות וישובים ולכל מרחב ציבורי .

כל גוף הפועל עימנו נהנה מראייה כוללת וסל שירותים כולל הנובע מ"מותג" כמו  תקשורת ברשת, עיצוב , אימון, וטכנולוגיה  ועד לייעוץ פרסומי ושווקי.

 
 
יאיר גלאור בכנס משאבי אנוש

יאיר גלאור, מוסמך בתקשורת שיווקית, מנחה קבוצות ויועץ אסטרטגי.
שימש כמנהל מחוז תל אביב והמרכז ומנהל הפיתוח והשיווק של מרכז ההסברה  ועסק בהסברה לאומית במשך 18 שנה.

יאיר גלאור  מפעיל את מיטב הכוחות המקצועיים בתחומי היעוץ האסטרטגי, מיתוג ארגונים, הפקת אירועים, פיתוח תכניות  חינוך,   סיורים הנחיית קבוצות ופיתוח מוצרי תדמית.

בין לקוחותינו: 
משרדי ממשלה, משטרת ישראל, צה"ל, רשויות מקומיות, בתי-ספר, בתי מלון, בתי חולים, שגרירויות,  עמותות וארגוני מתנדבים, הסוכנות היהודית,  חברות עסקיות. ראו רשימת לקוחות.